AMPA – Associació de mares i pares de l’IES Antoni Cumella

Benvolgudes famílies.

Des de l’AMPA us volem donar la benvinguda i us animem a formar part de la nostre Associació.

Participem en l’organització d’aquest centre a través de la nostra representació al Consell Escolar i a les diferents comissions i grups de treball.

Amb una quota anual de 10€ per família, organitzem diverses activitats: classes de francès i anglès, taller de teatre, festes de final de curs, subvencionem material necessari pel centre, etc.

El que ens uneix a tots és l’interès per tenir la millor educació per als nostres fills/es i la convicció que des de l’AMPA podem ajudar a aconseguir-ho.

Si voleu contactar amb nosaltres, ho podeu fer a través de l’adreça electrònica: : ampacumella@gmail.com

US HI ESPEREM!!!

Granollers, setembre 2013

QUÈ FA l’AMPA?

– REPRESENTAR LES MARES I PARES DELS ALUMNES.
L’AMPA és el principal interlocutor entre els pares i les mares dels alumnes, la direcció i el professorat. Els professors i l’equip directiu contacten amb l’AMPA per tractar temes que afecten les famílies. Alhora, l’AMPA fa arribar l’opinió dels pares i les mares a la direcció del centre.
– PROMOURE LA PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES.
L’AMPA promou la participació dels pares i mares d’alumnes en les activitats del centre. La implicació directa de les famílies contribueix a millorar i enriquir l’educació dels nostres fills, així com el funcionament general del centre.
– ORGANITZAR ESDEVENIMENTS I OFERIR SERVEIS.
L’AMPA ofereix alguns serveis que milloren o complementen la tasca del propi centre.
Actualment ofereix:
– Activitats extraescolars: teatre, francès, anglès.
– Col·laboració en les festes i activitats promogudes pel centre.
– Venda de llibres de 2a. mà.
– SUPORT ECONÒMIC A L’INSTITUT.
L’AMPA fa aportacions econòmiques que ajuden a l’institut a donar als nostres fills un major nivell de qualitat d’ensenyament i de benestar. Els diners aportats es destinen a finançar el material i les actuacions que es consideren necessaris.
– ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT.
Permet a les famílies reunir-se, reflexionar i opinar sobre el funcionament quotidià del centre i sobre temes educatius d’abast general. L’AMPA es reuneix un cop cada mes al mateix institut.
– PARTICIPAR EN EL CONSELL ESCOLAR.
L’AMPA participa en la presa de decisions i en el govern del centre mitjançant un representant al Consell Escolar.