Informació Erasmus+

A l’INS Antoni Cumella ens felicitem perquè aquest any ens ha estat concedida la beca Erasmus+.

Aquesta beca permet als alumnes i professors de diferents centres d’Europa treballar en un projecte d’interès comú mitjançant l’ús de la llengua anglesa. La nostra beca té una durada de dos anys i hi participem 8 països de la Unió Europea. Tots els alumnes del centre es beneficiaran de la formació rebuda del projecte: no obstant això, sols alguns alumnes podran realitzar mobilitats a l’estranger i/o rebre altres estudiants com a famílies d’acollida.

Pensem que és una gran oportunitat per als vostres fills posar en pràctica la llengua anglesa de manera vivencial amb alumnes i professors d’arreu d’Europa, i conèixer altres cultures. Per aquest motiu, ens agradaria comptar amb vosaltres, alumnat i famílies de 3r d’ESO, per participar en el projecte, per viatjar i/o per acollir alumnes visitants.

Si hi esteu interessats, comuniqueu-ho enviant un correu electrònic a la tutora dels vostres fills. Des del centre ens posarem en contacte amb vosaltres.

• Tutora 3r d’ESO A: Marta Fernández (marfer@iesacumella.cat)
  • Tutora 3r d’ESO B: Patrícia Ruiz (patricia.ruiz@iesacumella.cat)
  • Tutora 3r d’ESO C: Mercè Mateo (m.mateo@iesacumella.cat)
  • Tutora 3r d’ESO D: Núria Fabón (n.fabon@iesacumella.cat)