Tel: 935 163 896
  • ACCIÓ TUTORIAL
  • Agendes de 1ESO
  • Agendes de 2ESO
  • Agendes de 3ESO
  • Agendes de 4ESO
  • AMPA – Associació de mares i pares de l’IES Antoni Cumella
  • DINÀMICA ACADÈMICA
  • Equipament del centre
  • Estudis
    • CURRÍCULUM DE L’ESO – L’ENSENYAMENT SECUNDARI
      • PRIMER D’ESO
      • QUART D’ESO
      • SEGON D’ESO
      • TERCER D’ESO
    • CURRÍCULUM DEL BATXILLERAT
      • PRIMER DE BATXILLERAT DIÜRN
      • PRIMER DE BATXILLERAT NOCTURN
      • SEGON DE BATXILLERAT DIÜRN
      • SEGON DE BATXILLERAT NOCTURN
  • Grup Experimental Plurilingüe
  • Història del centre
    • Capítol 1. – Sobre l’ensenyament mitjà a Granollers: alguns antecedents
    • Capítol 2.- Les iniciatives per a la construcció de l’actual Institut
    • Capítol 3.- Els passos per a l’adquisició dels terrenys
    • Capítol 4.- Les obres
    • Capítol 5.- Algunes notes sobre l’evolució de l’Institut
  • Informació Erasmus+
  • Informació Erasmus+ (English version)
  • Inici
  • Organització
    • Comissions
    • Règim intern
      • Guia de convivència ESO
        • Guia de convivència batxillerat
  • PROJECTES I DIVERSOS
  • Proves-extraordinaries-març-TECNOLOGIES
  • Recull de notícies
  • Tutoria Entre Iguals
  • Últimes entrades al blog
  • Informació de l´ESO

logo


  • L’institut
    • Història
      • Història del centre
    • Organització
    • Règim intern
    • Equipament del centre
  • Info
    • Informació de l´ESO
    • Dinàmica acadèmica
    • Acció tutorial
    • Informació Erasmus+ (English version)
    • Projectes i diversos
  • Depts.
    • Ciències Naturals
    • Ciències Socials
    • Educació Física
    • Física i Química
    • Llengua Castellana
    • Llengua Catalana
    • Llengües Clàssiques
    • Llengües Estrangeres
    • Matemàtiques
    • Música
    • Tecnologia
    • Psicopedagogia
    • Religió
    • Visual i Plàstica
  • AMPA
  • Agendes
    • Agendes de 1ESO
    • Agendes de 2ESO
    • Agendes de 3ESO
    • Agendes de 4ESO
  • GEP
    • Informació GEP
    • GEP’s Blog
  • TEI
    • TEI Blog
  • Erasmus+
    • Erasmus+ Web
    • Erasmus+ Blog
    • Informació Erasmus+
facebook
twitter
youtube


DINÀMICA ACADÈMICA

DINÀMICA DE L’EQUIP DOCENT

– L’equip docent és específic d’un grup classe, per la qual cosa cada professor/a pertany a tants equip docents com grups tingui.
– Les reunions de l’equip docent són totes a les 13:30, menys les d’avaluació que poden ser el dimecres o el divendres a la tarda. Tots els professors tenen la obligació d’assistir a totes les reunions.
– El professorat de crèdits variables i d’optatives no té obligació d’assistir a les reunions d’equip docent ni a les avaluacions, però si que cal que lliuri les notes o observacions al tutor.
– A cada nivell hi ha un sol equip docent que elabora i avalua el crèdit de síntesi.
– Cada professor/a només pertany a un equip docent de crèdit de síntesi.
L’equip docent es reunirà periòdicament per
a) Planificar: els treballs, deures, exàmens i sortides del grup classe.
b) Fixar i fer el seguiment dels objectius pedagògics establert a cada nivell.
c) Fer el seguiment acadèmic de l’alumne/a.
d) Coordinar activitats que impliquen diferents àrees.
e) Avaluar trimestral i globalment a l’alumne/a.

L’equip docent ha de portar a terme:
– Programar activitats per l’assoliment dels objectius específics procedimentals i actitudinals necessaris per crear una bona dinàmica de treball en el grup:

* Objectius actitudinals assolibles

· Tenir una actitud positiva davant nous aprenentatges.
· Potenciar l’hàbit d’escoltar atentament sense distreure’s ni interrompre durant les explicacions del professor/a.
· Tenir una actitud responsable davant l’estudi (exàmens, treballs, deures..).
· Respectar els companys i tot el personal del centre.
· Respectar el material i les instal·lacions del centre.
· Col·laborar en les activitats proposades pels professors/es o altres alumnes.

* Objectius procedimentals assolibles

· Tenir cura de la presentació de tots els treballs i deures.
· Utilitzar les tècniques d’estudi: esquemes, resums, fitxes d’estudi …

Cap amunt
SEGUIMENT DE L’ALUMNE-A

– Periòdicament l’equip docent es reuneix per fer el seguiment de alumne/a i decideix pautes d’actuació (reforços, comunicació a la família, EAP, Servei Social…)

– A finals del mes d’octubre es realitza una preavaluació a tot l’alumnat per tenir coneixement del seu procés d’aprenentatge i l’adaptació al Centre. Aquesta valoració es dóna per escrit a les famílies i se’ls demana la seva col·laboració.

– Al llarg del curs es realitzen 3 avaluacions.

– Les valoracions dels crèdits comuns, variables i de síntesi es realitzen en tres aspectes: fets o conceptes, procediments, hàbits o valors i una valoració global, amb una periodicitat trimestral.

– Els tutors/es disposen d’una hora de visita setmanal, per rebre els pares/mares o tutors. Aquests poden sol·licitar una entrevista sempre que ho creguin convenient. Per altra banda el tutor/a es posa en comunicació, per via telefònica, carta o a través de l’agenda de
l’alumne/a amb les famílies, per tal d’informar-los o per sol·licitar una entrevista.

– Els tutors/es lliuren les notes personalment als pare/mares o tutors de l’alumnat a la primera avaluació i a final de curs .

Secretaria

  • Proves anuals per completar els ensenyament d’ESO
  • Proves extraordinaries per l´obtencio del Graduat (Març 2018)
  • Documentació per a la matrícula 2017 / 2018 d’ESO
  • Preinscripció ESO pel curs 2018-2019
  • Atenció! Obert el termini per sol·licitar beques d’Educació Especial
  • Ajuts per alumnes amb necessitats específiques
  • Proves anuals per completar els ensenyament d’ESO

INS Antoni Cumella - c/ Roger de Flor, s/n - 08401 Granollers Tel: 935 163 896
a8017931@xtec.cat